Menu Sluiten

Vergadering Op Maat Organiseren

Belgian Coast Hotels, het overkoepelende orgaan van kusthotels franchised door Accor, heeft 9 hotels langs de Belgische Kust van De Panne tot Knokke-Heist.

Belgian Coast Hotels

Belgian Coast Hotels, het overkoepelende orgaan van kusthotels franchised door Accor, heeft 9 hotels langs de Belgische Kust van De Panne tot Knokke-Heist. 

Voor elk budget is er bij ons een hotel te vinden onder een van volgende Accor merken:

  • ibis Budget: betaalbare hotels met compacte kamers 
  • ibis: comfortabele 3-sterrenhotels 
  • ibis Styles: unieke hotels met creatief design 
  • Mercure: kwaliteitsvolle 4-sterrenhotels 

Belgian Coast Hotels is er in gespecialiseerd om je een A tot Z formule voor te stellen zodat je verder geen zorgen hebt en dit alles via een vaste contactpersoon. Van overnachtingen en teambuildings tot (residentiële) seminaries, voor iedere aanvraag hebben wij het juiste antwoord.

Wil je meer informatie, een offerte op maat of heb je vragen en opmerkingen? Vul dan dit formulier in en wij contacteren jou zo spoedig mogelijk!

More info

tags: Aanbeveling Vergaderen Kust – Advies Vergaderen Kust – Expert Vergaderen Kust – Hotels Aan Zee – Hotels Kust – 

Wenst u meer info over vergadering op maat organiseren kijk dan vlug op https://belgiancoasthotels.be | Vergadering Op Maat Organiseren

Vergaderen | Hotels | De Zee | Teambuilding | Cadeaubonnen | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Vergadering op maat organiseren

twitter facebook linkedin eebic offices en nl fr home onze meeting rooms onze geschiedenis ons restaurant andere voordelen contact opnemen onze meeting rooms onze volledig uitgeruste vergaderruimten kunnen op verschillende manieren geconfigureerd worden en zijn ideaal om samen te zitten met collegas of klanten. Profiteer ook van al onze diensten ter plaatse zoals de cateringservice fitnessruimte power nap room minimeeting de ruimten voor minivergaderingen zijn perfect om uw calls te doen of om kleine vergaderingen tot maximaal personen te organiseren. vanaf meer weten paris de vergaderruimte paris is geschikt voor vergaderingen tot maximaal personen. De ruimte is uitgerust met een projector een.

loading… Solutions attendee management badge printing online meeting amp voting wireless voting tailormade media badge examples desk examples downloads cases contact news mar online algemene vergaderingen voor vennootschappen en verenigingen nu mogelijk in belgi door de coronauitbraak in heeft de federale regering diverse maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Dankzij deze maatregelen werd het zo goed als onmogelijk voor belgische vennootschappen en verenigingen om zich te organisaren. n van de problemen was het organiseren van algemene vergaderingen door vennootschappen en verenigingen vergadering op maat organiseren binnen uw budget Dankzij de beperkingen op fysieke vergadering is het immers onmogelijk om met tientallen aandeelhouders of leden bijeen te komen voor een algemene vergadering. Tijdens de eerste golf van de coronauitbraak heeft de federale regering bepaalde mogelijkheden geschept om hieraan tegemoet te komen. Deze tijdelijke maatregelen boden de mogelijkheid aan vennootschappen en verenigingen om de gewone algemene vergadering uit te stellen of om de algemene ver.

Meer info over Vergadering op maat organiseren

overslaan en naar de inhoud gaan cookies helpen ons onze services te leveren. Door gebruik te maken van onze diensten gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer informatie sluiten hoofdnavigatie onze diensten jouw gebouw contact gratis offerte hoofdnavigatie onze diensten jouw gebouw contact gratis offerte vacatures aan de slag bij deels bekijk hier onze carriremogelijkheden de voordelen van vergadering op maat organiseren Huidige vacatures assistent syndici vastgoedbeheerders functieomschrijving deels is een groeiende en innoverende onderneming gespecialiseerd in het beheer van onroerende goederen. Voor onze beheerdersafdeling zoeken wij een enthousiaste collega voor een voltijdse betrekking. Als assistentbeheerder sta je mee in voor het beheer van dossiers betreffende gebouwen in medeeigendom in al zijn facetten. Je hebt afwisselende taken zoals assistentie bij algemene vergaderingen financile administratie werkopdrachten doorgeven en opvolgen … In je taken word je bijgestaan door de syndicus. Avondvergaderingen sch.